Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 16 februarie 2011

D`ale Carnavalului

O făcurăm şi pe asta, neicusorule! M-am tot gândit că într-o zi, pe când oi fi fost eu ieşit la pensie, am să îmi scriu memoriile, dacă nu le voi fi uitat până atunci. Dar cum, băieţii buni şi de treabă (a se citi guvernul) tot măresc vârsta de pensionare-  încât nu mai ştie bietul om dacă o mai apucă sau nu - ce am zis eu "hai măi frate, fă un blog, că e trendi şi cine ştie poate mai şi îl citeşte cineva, măcar din greşeală". Aşe precum ziserăm, apăru măi frate, cogeamite blogu, cu nume pretenţios - ia auzi: " VOCEA PATRIOTULUI NATIONALE"! Caragiale, sireacu! Ce mai tura - vura, ăl făcui şi gata. Promisiuni? Aşa de la început? Păi..... Să sperăm că o să scriu cât de mult şi des pot, şi că o să pot lansa subiecte de dezbatere cât mai interesante. Restul...pe parcurs.Nu voi să deviu celebru, poate numai cunoscut , căci cum spunea Caragiale: "Celebru este unul care începe să trăiască după ce a murit".
Apropo vreau să dedic prima postare bloggerilor sătmăreni (Satmareanca, SM -  colt de tara, Ciprian Batea, Adrian Matus, Adrian SM, Adrian Pop, Al 2lea, Alexandru Vasvari, Cetateanu neturmentat!, Ciprian Bojan, Cristian Chiovari, Darius Filip, Florian Veres, George Sabau, Otto Pop, Primadona, Raulito, Radu Ungureanu, Trexel, Urban Reality - scuze dacă mai sunt şi alţii pe care i-am omis) - adevăraţi pionieri şi fruntaşi ai blogosferei.

În rest? Trăim în Satu Mare şi asta nu ne scuză nimic....

4 comentarii:

  1. ai intuit bine,l-am citit...din greseala.da' mai revin. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Apăi nu am aflat din greşeală că mi-ai zis tu de el, nu?.... :) Nu-mi rămâne decât să-ţi urez viaţă lungă pe aici şi să fii cât mai "rău" ... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @claudia - aşa greşeală mai da, te mai aştept
    @ Adrian SM - greşeală, greşeală dar să o ştim şi noi. Îţi mulţumesc pentru urări

    RăspundețiȘtergere